Klacht: bezorging en bereikbaarheid

op 22 mei 2021 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,
Voor de tweede achtereenvolgende dag hebben we de krant niet ontvangen. Dit telefonisch gemeld en bevestigd gekregen. Vervolgens geprobeerd een medewerker te spreken te krijgen, maar dat mislukte meerdere keren.
Ik vind het niet fijn een krant digitaal te moeten lezen en de compensatie om het abonnement een dag op te schuiven vind ik te karig. En helemaal in een lang weekend mis ik de hardcopy.
En waarom ik niet doorverbonden kan worden met een persoon is eveneens een tegenvaller.
Een uitleg van de oorzaak vind ik als klant prettiger dan zo ‘ afgescheept’ te worden.
Hoor graag van u.

Gewenste Oplossing:

Persoonlijk contact is prettiger, compensatie om elders een weekendkrant aan te schaffen (verstrekt ieder jaar tegoedbonnen).
En uitleg wat oorzaak is van niet leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adrob