Klacht: Bezorging banken

op 07 juli 2017 over Montel in de categorie Lederwaren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdagochtend 6 juli zijn – volgens afspraak – twee banken bezorgd. Door een onverwachte afspraak kon ik niet aanwezig. Mijn zoon was echter thuis om de banken in ontvangst te nemen.

De bezorger van de banken was echter van mening dat de banken niet via het trappenhuis naar de 2e etage konden worden gebracht. Mijn zoon is hier min of meer of meer overrompeld en heeft de banken benden in de parkeergarage laten zetten. Ik had het echter nagemeten en het moest mogelijk zijn.

Uiteindelijk heb ik ’s avonds nog een aantal mensen moeten mobiliseren om de banken alsnog in de huiskamer te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Naar mijn optiek heb ik betaald voor het in huis brengen van de banken. Het is dat ik een beroep kon doen op vrienden, maar anders had ik een verhuisbedrijf moeten inschakelen. Ook heb ik niet kunnen controleren of de juiste banken zijn bezorgd. Zaterdag krijg ik hulp om de banken uit te pakken en op de juiste plek te zetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 10 juli 2017 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Vormeer,

Bedankt voor uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u het vervelend vindt dat de banken niet naar boven zijn gebracht door onze meubelbezorgers.

Ik heb uw melding doorgegeven aan de klantenservice en zij gaan navraag doen bij de transportplanning en zullen daarna contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,
Julia - Webcare Montèl

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan Vormeer