Klacht: Bezorging

op 15 januari 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

We troffen u helaas niet thuis!
Uw pakket is achtergelaten bij: X
Gemakshalve zal uw pakket beschikbaar zijn voor afhaling bij het volgende Kiala-punt:

3110620
BEDSHOP DE DUIF
Haverstraat passage 31

KLACHT!!!!
BEDSHOP DE DUIF LIGT OP EEN ZEER MOEILIJK (MET DE AUTO)
BEREIKBARE PLAATS. GEZIEN HET GEWICHT VAN HET PAKKET
ZEER ONLOGISCH, BETER IS OPNIEUW AANBIEDEN (BIJNA) ALTIJD IEMAND THUIS ZEKER WANNEER BEKEND MET AFLEVERDATA OF (OVER)BUREN FIETSZAAK ETC.
OF MAKKELIJK MET DE AUTO BEREIKBARE POSITIE

BETER IS OPNIEUW AANBIEDEN (BIJNA) ALTIJD IEMAND THUIS ZEKER WANNEER BEKEND MET AFLEVERDATA OF (OVER)BUREN FIETSZAAK ETC. ALTERNATIEF IS MAKKELIJK MET DE AUTO BEREIKBARE POSITIE

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:30 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door terhorstrm