Klacht: Bezorging

op 15 januari 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We troffen u helaas niet thuis!
Uw pakket is achtergelaten bij: X
Gemakshalve zal uw pakket beschikbaar zijn voor afhaling bij het volgende Kiala-punt:

3110620
BEDSHOP DE DUIF
Haverstraat passage 31

KLACHT!!!!
BEDSHOP DE DUIF LIGT OP EEN ZEER MOEILIJK (MET DE AUTO)
BEREIKBARE PLAATS. GEZIEN HET GEWICHT VAN HET PAKKET
ZEER ONLOGISCH, BETER IS OPNIEUW AANBIEDEN (BIJNA) ALTIJD IEMAND THUIS ZEKER WANNEER BEKEND MET AFLEVERDATA OF (OVER)BUREN FIETSZAAK ETC.
OF MAKKELIJK MET DE AUTO BEREIKBARE POSITIE

Gewenste Oplossing:

BETER IS OPNIEUW AANBIEDEN (BIJNA) ALTIJD IEMAND THUIS ZEKER WANNEER BEKEND MET AFLEVERDATA OF (OVER)BUREN FIETSZAAK ETC. ALTERNATIEF IS MAKKELIJK MET DE AUTO BEREIKBARE POSITIE

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door terhorstrm