Mijn Klacht:
De bezorger van DHL is aan de deur geweest en heeft een briefje in de bus gedaan dat ik niet thuis zou zijn.
Ik ben echter de hele dag wel thuis geweest .
De laatste tijd heb ik al meerdere pakjes gekregen via DHL maar ik vind het uitermate vervelend dat de bezorger bij mij aan mijn binnendeur van de flat belt terwijl wij bij de buitendeur een camera hebben hangen waardoor ik kan zien wie er voor de deur staat .
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon dat de buitendeurbel gebruikt wordt

