Klacht: bezorging

lar op 03 juni 2024 over Factor Meals in de categorie Algemeen

ik had een bezorgwijziging gedaan heel bijzonder dat een gedeelte wel is doorgevoerd en een ander gedeelte niet van de wijziging. waardoor de opmerking bij ggg voor de deur zetten wel is uitgevoerd., maar niet bij het juiste adres. Nu was het geleverd voor het stadsdeelkantoor voor de deur bij brievenbus wat ook nog eens gesloten was. Bizar dat een logisch denkend mens niet begrijpt dat dit niet klopt Ook na telefonisch contact of ze alsnog terug wilde rijden . binnen 20 min. was niet mogelijk. Verder de klantenservice kon maar een zin uitbrengen eigen schuld. terwijl ik het wel vreemd vind dat de ene wijziging wel is doorgevoerd. U begrijpt bij opening stadsdeelkantoor stond er niets voor de deur.

Dat ik een nieuwe levering krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Factor Meals
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Factor Meals

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Factor Meals nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht lar

3 weken geleden - Het feit dat ze geen compensatie geven is schandalig

Alle klachten die gemeld zijn door lar