Klacht: bezorging

K.H.SCHOUTEN op 19 september 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

het al de zoveelste keer geen krant telegraaf gehad tevens als dan belt krijg je een bandje die volg je en doe je wat je opgedragen word en krijg je te horen er zijn noch 10 wachtende voor u een uur later het zelfde verhaal een uur later weer het zelfde verhaal 4 uur later uw moet het op computer doen dat doe ik maar die geeft geen wacht woord aan vraag een nieuwe maar dat ken niet want die ziet mijn gmail niet daarna zie ik staan u moet het telefonisch doen dan vraag ik mij af ben ik nauw gek of word
ik belazert maar ik moet wel vlug een krant wie is nauw gek zij of ik ik denk zij of nemen de boel in de maling zoek het uit voor me en mail me het dan hoe het wel moet [email protected] bij voorbaat dank

vergoeding of bon voor zaterdag krant en dat ze het makkelijker maken om de klacht per telefoon af te handelen maar 3 a 4 uur het zelfde smoes te hebben er zijn 10 wachtende voor u en tevens dat die brommer om 5.30 met een rot herrie de straat wakker maakt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K.H.SCHOUTEN