Klacht: Bezorging

Ruuf op 17 september 2021 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het AD is wederom niet bezorgd. Ik kreeg rond 10.00 uur het Nedetlands Dsgblad in de bus.
Ik meld elke keet dat ik de krant niet heb gekregen,. Maar de bezorging blijft belabberd. De digitale versie wil ik niet; de hele krant lezen vanaf mijn mobiele telefoon is geen doen. En dat het abonnement weer een dag later wordt afgeschreven is ook een dooddoener, want dat is niet te controleren. Ik overweeg een andere krant te nemen.

Gewenste Oplossing:

Dat de bezorging goed wordt geregeld, wellicht door de bezorgers wat zorgvuldiger te selecteren en/of beter te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruuf