Klacht: bezorging

geachte lezer. Mijn man is een echte keientrekker, een Amersfoorter dus. Voor zijn verjaardag heb ik hem een abonnement op het AD gegeven. Nu ben ik van mening dat een dagblad dagelijks bezorgd wordt. Het kan natuurlijk gebeuren dat, door omstandigheden, de krant een keer niet in de bus ligt! Dan ga je bellen en dat is een ramp! Je krijgt een computer aan de lijn en die verteld dat de prijs van de niet bezorgde krant opschuft. Dat wil ik niet, ik wil een nabezorging van de krant. Wij hebben een abonnement op een DAGBLAD! Een krant in de handen. Een krant op de laptop is geen succes! Ik heb de plicht om de betaling te voldoen maar het AD heeft de plicht om de krant dagelijks te bezorgen, dus…niet bezorgd… nabezorgen. Wat gaat U hier in de toekomst aan doen? Onze buren hadden de krant ook niet gekregen. Van hen hoorde ik dat dit een structureel probleem is. Dat kan toch niet waar zijn?
Ik wacht Uw antwoord af.
Vriendelijke groet, Mw. E.J. van Zoeren-Hartenberg
Amaniet 40 Amersfoort

Ik zou tevreden zijn als een niet bezorgde krant gewoon nabezorgd wordt!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mw. E.J. van Zoeren-Hartenberg