Klacht: bezorging

am van opijnen op 16 februari 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben vanaf 8 februari al geen telegraaf ontvangen

Gewenste Oplossing:

wanneer de krant op tijd bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 februari 2021 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Opijnen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen.

Wij begrijpen dat dit heel vervelend is, maar op meerdere plekken in Nederland is de bezorging helaas nog gehinderd door het winterweer.

Wij doen onze uiterste best om zo spoedig mogelijk de bezorging weer volledig onder controle te krijgen, maar vragen tot die tijd uw geduld.

Tevens verzoeken u uw meldingen te blijven doorgeven via mijnmedia.nl of de Klantenservice op 088- 824 824 1. Op die manier blijven wij op de hoogte van de actuele situatie in uw bezorggebied.

Weet u dat u als abonnee de krant ook digitaal kunt lezen?
Op deze manier kunt u toch nog genieten van de krant. Ga hiervoor naar telegraaf.nl en klik rechtsboven op de krant. U kunt hier inloggen met uw accountgegevens. Mocht u nog geen account hebben, dan kunt u deze aanmaken op mijnmedia.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Team Telegraaf Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door am van opijnen