Klacht: bezorging

op 22 april 2020 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als abonnee heb ik jammer genoeg wederom in korte tijd een bezorgklacht. De enige reactie welke je krijgt van het parool is een automatisch antwoord dat je abonnement met 1 dag verlengd wordt maar verbetering in bezorging blijft achterwege. Gezien dit onverantwoorde beleid overweeg ik mijn abonnement na ruim 70 jaar te beeindigen tenzij ???????????????????????

Gewenste Oplossing:

als de bezorging correct plaats vindt overeenkomstig mijn betalingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]