Mijn Klacht:
de krant is vandaag niet bezorgd
(twee weken geleden ook niet !)
Gewenste Oplossing:
als hij wel bezorgd wordt
[email protected] op 18 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geachte mijnheer, mevrouw Van Kinderen, Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant gisteren 18 juni 2018 niet is bezorgd. U geeft ook aan dat dat twee weken geleden ook al voorgekomen is. Wij begrijpen dat het...
Samenvatting wordt geladen...
de krant is vandaag niet bezorgd
(twee weken geleden ook niet !)
als hij wel bezorgd wordt
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 19 juni 2018 om 11:12 geantwoord
Geachte mijnheer, mevrouw Van Kinderen,
Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant gisteren 18 juni 2018 niet is bezorgd. U geeft ook aan dat dat twee weken geleden ook al voorgekomen is.
Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om uw krant niet te ontvangen. Als abonnee mag u van ons een correcte en stipte bezorging verwachten.
Wij hebben uw bericht dan ook direct doorgestuurd naar onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Ter compensatie van de gemiste kranten verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met het aantal gemiste bezorgdagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.
Met vriendelijke groeten,
AN-Webcare Team De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM