Klacht: bezorging

op 02 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

als ik de krant van vandaag heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 juni 2018 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Van Delft,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 02 juni 2018 geen Telegraaf heeft ontvangen.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. U mag als abonnee van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen. Helaas is het niet mogelijk om uw krant nog na te bezorgen. In plaats daarvan compenseren wij de gemiste krant door het verschuiven van de factuurdatum van uw abonnement met een bezorgdag zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 07 juni 2018 om 23:12 geantwoord

zeer slecht en ongeinteresseerd afgehandeld

Alle klachten die gemeld zijn door petervandelft