Geboden Oplossing:
Geachte mevrouw Bouwman,
Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant al geruime tijd te wensen over laat.
Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Wij hebben vanmiddag telefonisch contact met u gehad. Hierbij gaf u nogmaals aan dat de bezorging al geruime tijd te wensen over laat.
Wij hebben uw melding inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Onze excuses voor het ongemak.
Ten slotte, uit onze administratie blijkt dat u een wel zeer trouwe abonnee van onze krant bent. Uit dank hiervoor sturen wij u ons puzzelboek toe. U zult het boek binnnen vijf werkdagen thuis ontvangen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.
Met vriendelijke groeten,
AN-Webcare Team De Telegraaf