Klacht: bezorging.

van. kallisto op 03 april 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het blijft kwakkelen met het bezorgen van de Telegraaf, nu is het 11.30 en er is nog geen krant.
Dit is al weken aan de gang.

Gewenste Oplossing:

Lijkt mij niet zo moeilijk, ik ben tevreden als de krant op een normale tijd in de bus ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 april 2018 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bouwman,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant al geruime tijd te wensen over laat.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Wij hebben vanmiddag telefonisch contact met u gehad. Hierbij gaf u nogmaals aan dat de bezorging al geruime tijd te wensen over laat.

Wij hebben uw melding inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ten slotte, uit onze administratie blijkt dat u een wel zeer trouwe abonnee van onze krant bent. Uit dank hiervoor sturen wij u ons puzzelboek toe. U zult het boek binnnen vijf werkdagen thuis ontvangen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door