Klacht: Bezorging

op 15 februari 2018 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Het betreft het abonnement van mijn vader: D.A. Visser, Nieuweweg 68, 3248 BE Melissant. Sinds jaar en dag wordt de krant aan huis bezorgd en niet in de aan de weg staande brievenbus. Sinds enkele dagen gebeurt dit laatste wel. Mijn vader is zeer slecht ter been en wenst zijn krant daadwerkelijk aan huis bezorgd te krijgen, zoals al vele jaren het geval was. Het voortbestaan van het abonnement hangt ervan af.

Bezorging van de krant daadwerkelijk aan huis.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Reactie van de melder van de klacht 52JVISSER

5 dagen geleden - De bezorging daadwerkelijk aan huis verloopt nog steeds niet goed. Ik herhaal namens mijn vader de dringende oproep de (vervangende) bezorger uitdrukkelijk te instrueren dat hij/zij de krant in de brievenbus naast de voordeur stopt en niet in de brievenbus aan de weg. Indien de bezorging nu niet goed gaat verlopen, leidt dit tot opzegging van het (al zeer lang lopende) abonnement.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 52JVISSER