Klacht: Bezorging

op 10 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 februari 2018 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Gomes,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant vorige week dagelijks te laat bezorgd werd. Op zaterdag 10 februari had u zelfs om 10 uur nog geen krant.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee van onze krant mag u op een stipte bezorging van uw krant rekenen.

Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en nemen passende maatregelen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Bedankt voor uw feedback, deze helpt ons de kwaliteit van onze bezorging te controleren en waar nodig te verbeteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door wim2002