Klacht: bezorging

op 11 juli 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

post wordt op het verkeerde adres bezorgd en ik krijg post die kleddernat is. Hoe kunnen jullie daar nou open mandjes voor gebruiken! Het regent echt wel eens in Nederland hoor.

Gewenste Oplossing:

droge post en bezorging op het goede adres.

Van snelheid, vriendelijkheid en oplossing bij SANDD weet ik niets af want ik heb nog niet eerder met Sandd overleg gehad maar ik zal alles wel een ster geven anders kan ik niet verder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 23 augustus 2012 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Lockhorst,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw incident heeft u een reactie van ons ontvangen,
helaas hebben wij tot op heden hier geen reactie van u op mogen ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat het probleem is opgelost.
Mocht dit niet het geval dan vernemen wij dit graag. U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@sandd.nl

Wij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door knapzak