Klacht: Bezorging

op 23 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 december 2017 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van de Water,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen zaterdag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Omdat de nabezorgdienst in 2013 was afgeschaft, is nabezorging helaas niet mogelijk geweest. Wel zullen wij de nodige maatregelen nemen om de voorkomen dat u nogmaals de krant moet missen.

Mocht u de krant en/of de bijlagen van afgelopen zaterdag nog willen lezen, dan bieden de mogelijkheid om dit digitaal te doen op een PC, tablet of smartphone.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Heeft op 27 december 2017 om 11:55 geantwoord

De zaterdag bezorger heeft gefaald hele wijk geen krant dus €3.10 besteed.

Alle klachten die gemeld zijn door jvandewater