Klacht: bezorging

op 19 december 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

donderdagavond 14 december heb ik via de computer gemeld dat ik geen gids had ontvangen. maandag dd 18 december wilde ik alsnog melden, maar de computer gaf aan dat het geen goed abonnement nummer was?!
ik heb mijn pols gebroken en kan niet naar de winkel om , voor de vierde keer dit jaar, een andere te kopen.
wat heeft het voor zin om een melding te doen als er vervolgens niks mee gebeurt.

Gewenste Oplossing:

als ik de gids ten laatste zaterdag in mijn bezit had gehad en nu alsnog zenden zodat ik het morgen in huis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. habets