Klacht: bezorging

op 19 december 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

donderdagavond 14 december heb ik via de computer gemeld dat ik geen gids had ontvangen. maandag dd 18 december wilde ik alsnog melden, maar de computer gaf aan dat het geen goed abonnement nummer was?!
ik heb mijn pols gebroken en kan niet naar de winkel om , voor de vierde keer dit jaar, een andere te kopen.
wat heeft het voor zin om een melding te doen als er vervolgens niks mee gebeurt.

Gewenste Oplossing:

als ik de gids ten laatste zaterdag in mijn bezit had gehad en nu alsnog zenden zodat ik het morgen in huis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 27 maart 2018 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Habets,

Enige tijd geleden heeft u ons een bericht verstuurd via klacht.nl over de bezorging van uw Mikro Gids. Helaas is dit bericht in behandeling blijven staan.

Wij hopen dat de bezorging van uw gids weer goed verloopt en u hersteld bent van uw gebroken pols.

Met vriendelijke groet,
Aylin
Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. habets