Klacht: Bezorging

op 26 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 september 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Wettum

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op maandag 25 september en vandaag geen Telegraaf heeft ontvangen.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Begrijpelijk dat het vervelend is om uw krant te moeten missen.

Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en wij zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Helaas hebben wij sinds enkele jaren geen mogelijkheid meer om uw krant na te bezorgen. In plaats daarvan hebben wij de factuurdatum van uw abonnement met twee bezorgdagen verschoven, zodat u de gemiste kranten niet betaalt.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 26 september 2017 om 14:19 geantwoord

Ik wil liever de krant!

Alle klachten die gemeld zijn door Karin van Wettum