Klacht: bezorging

op 21 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 september 2017 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Beck,

hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u vandaag geen krant bezorgd heeft gekregen. Ik ga direct contact opnemen met de desbetreffende bezorgdienst. Zij gaan hierna naar kijken en zorgen ervoor dat de krant morgen weer goed bezorgd wordt. Uiteraard word de gemiste krant aan u vergoed.

Hartelijke groeten,

BR~Webcare Team

Heeft op 22 september 2017 om 08:59 geantwoord

Vandaag is de Telegraaf weer niet bezorgd, maar een AD, waar ik geen abonnement op heb.

Reactie van de melder van de klacht beck0011

1 jaar geleden - Waarom hoor ik hier niets meer over terug?!

Alle klachten die gemeld zijn door beck0011