Klacht: bezorging

op 25 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de laatste weken is de bezorging niet zo goed
dan krijgen we brabants dagblad andere keer volkskrant terwijl we telegraaf hebben
maandag 24 juli werd hij om 10 uur bezorgd
vandaag 25 juli om half 10
dit is echt vervelend hij moet toch door de week voor 7 uur in de bus liggen
omdat het vakantie tijd is kan ik begrijpen dat het iets later word
maar zolaat nee dat kan niet
als jullie dit niet vlug oplossen stop ik met de telegraaf

Gewenste Oplossing:

als de krant waarop ik geaboneert ben op de normale tijd in de bus ligt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juli 2017 om 09:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Den Tek,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging niet naar wens verloopt. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat vanaf heden extra aandacht besteedt wordt aan de kwaliteit van bezorging.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht snel en efficiënt in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Heeft op 29 juli 2017 om 17:42 geantwoord

Nee is geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Ad den Tek