Klacht: bezorging

op 24 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Al de derde keer binnen 2 maanden geen krant
Geen persoonlijk contact meer mogelijk en de manier om de klacht doorgeven vind ik waardeloos. Ook de oplossing (compenseren door een dag langer het abonnement door te laten gaan) vind ik niet kunnen.

op tijd en op dezelfde dag bezorgen en niet compenseren als oplossing

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 juli 2017 om 14:43 geantwoord

Beste meneer Kishna,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u vandaag via ons telefonisch menu uw klacht heeft doorgegeven en dit is inmiddels ook opgenomen met onze bezorgdienst. Zij zullen de nodige handelingen nemen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde komt.

Het klopt inderdaad dat een gemiste krant gecompenseerd wordt met een extra bezorgdag op uw abonnement. Dit doen wij omdat wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer hebben om De Telegraaf na te laten bezorgen. Door de extra bezorgdag krijgt u sowieso het aantal kranten geleverd waar u recht op heeft en betaald u dus ook niet voor de niet geleverde krant.

Het is mogelijk om, wanneer u telefonisch contact met ons opneemt, een telefoniste aan de lijn te krijgen. Dit is echter alleen mogelijk wanneer u contact opneemt met ons algemene nummer: 088 - 824 82 42.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Kishna