Klacht: Bezorging .

op 22 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte redactie,Ja heel vervelend al DRIE WEEKENDEN geen TELEFRAAG ontvangen.De vakantie zal wel ‘ n rol spelen maar dir keer is wel ERG vervelend.Hoe lost U deze klacht op? Al ZOLANG abonnee van Uw krant!
Met vr .groet
Raynie Coenen Linders.

Gewenste Oplossing:

Verder tevreden over de telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 juli 2017 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Coenen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw Telegraaf al enige tijd niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u afgelopen zaterdag ook telefonisch melding heeft gemaakt bij ons en dit is inmiddels doorgezet naar onze bezorgdienst zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde komt.

De andere meldingen hebben wij helaas niet eerder van u doorgekregen, dus deze heb ik alsnog voor u doorgezet. Graag zouden wij u willen verzoeken om deze in het vervolg direct bij ons te maken. Dit stelt ons namelijk in staat om sneller actie te ondernemen en zo ook sneller de bezorging van uw Telegraaf weer op orde te krijgen. U kunt uw melding telefonisch doorgeven via: 088 - 824 82 42 of via ons online klantprotaal op www.mijnmedia.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door R.Coenen