Klacht: bezorging

op 15 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Abbonnement : tien weken voor 20 euro ,zaterdag en maandag.
Heb al tig keren gebeld en via de mail dat de telegraaf op zaterdag niet bezorgd was.
heb zelf de krant al 5 keer gekocht .
beloofd was te goed bonnen ,niet gekregen .
zou nu drie weken de krant krijgen op vrijdag , zaterdag en maandag.
HELAAS WEER NIKS .
hoop dat u een oplossing heeft ,vorige keren was het nooit een probleem.
Hartelijke groeten :G. Brookman

Gewenste Oplossing:

geen idee.
de vorige afspraken zijn niet nagekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 juli 2017 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Grietman,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging van de krant niet loopt zoals u van ons mag verwachten. Ik heb bovenstaande voor u nagekeken en u krijgt van ons i.v.m de slechte bezorging de krant vanaf 17-7-2017 tot 29-7-2017 en van 31-7-2017 tot 5-08-2017 gratis bezorgd. Als het goed is heeft u vandaag de krant weer ontvangen. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij het graag.

Hartelijke groeten,

BR~Webcare team

Heeft op 18 juli 2017 om 19:59 geantwoord

de aan bieding op zich is goed .
alleen ben ik de helft van die tijd afwezig .
kan het opgelost worden met waardebonnen .
ik tevreden en jullie van dit gezeur af .
ik wacht af .
vriendelijke groeten G

Alle klachten die gemeld zijn door 333zit6