Klacht: Bezorging

op 08 juli 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Komen net terug van vakantie. Laatste Mikrogids zit niet bij de gesorteerde post.

Alsnog graag de Migrogids van komende week

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 10 juli 2017 om 11:36 geantwoord

Geachte heer Bont,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

Graag laten we u weten dat we tijdens de zomermaanden een dubbele editie van Mikro Gids versturen. Dit betekent dat edities 24/25, 26/27, 28/29, 30/31, 32/33 en 34/35 dubbele gidsen zijn en dus programmering bevatten voor 2 weken. In de zomer kijken we gemiddeld minder tv. Minder tv, meer overzicht. Wel zo handig.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de dubbele editie in huis te hebben. Mocht dit niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via de Abonneeservice of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en reguliere belkosten). Houd hiervoor uw abonneenummer 7501471 bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Karin
Klant Contact Centrum Mikro Gids

Heeft op 11 juli 2017 om 18:01 geantwoord

Tot op heden geen vervangende Mikro Gids ontvangen.

Bericht van Mikrogids

3 maanden geleden - Geachte heer Bont, We betreuren het dat u de nagezonden gids ook niet heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij wederom door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. Ter compensatie is uw abonnementsperiode met 2 weken verlengd omdat hier sprake was van een dubbele editie. Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe. Met vriendelijke groet, Karin Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door WPG Bont