Klacht: Bezorging

op 08 juli 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Komen net terug van vakantie. Laatste Mikrogids zit niet bij de gesorteerde post.

Gewenste Oplossing:

Alsnog graag de Migrogids van komende week

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 10 juli 2017 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bont,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

Graag laten we u weten dat we tijdens de zomermaanden een dubbele editie van Mikro Gids versturen. Dit betekent dat edities 24/25, 26/27, 28/29, 30/31, 32/33 en 34/35 dubbele gidsen zijn en dus programmering bevatten voor 2 weken. In de zomer kijken we gemiddeld minder tv. Minder tv, meer overzicht. Wel zo handig.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de dubbele editie in huis te hebben. Mocht dit niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via de Abonneeservice of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en reguliere belkosten). Houd hiervoor uw abonneenummer 7501471 bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,

Karin
Klant Contact Centrum Mikro Gids

Heeft op 11 juli 2017 om 18:01 geantwoord

Tot op heden geen vervangende Mikro Gids ontvangen.

Bericht van Mikrogids

3 maanden geleden - Geachte heer Bont, We betreuren het dat u de nagezonden gids ook niet heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij wederom door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. Ter compensatie is uw abonnementsperiode met 2 weken verlengd omdat hier sprake was van een dubbele editie. Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe. Met vriendelijke groet, Karin Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door WPG Bont