Klacht: bezorging

op 29 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

De bezorging van de Telegraaf op smutslaan 35 is een puinhoop.Degene voor wie de krant bedoeld is, is de krant heel belangrijk, Deze persoon heeft nl een bepreking. Het is deze week al de 2e keer dat de krant niet bezorgd is.
Er wordt wel netjes gemeld dat de krant niet bezorgd wordt, maar kennelijk wordt onderkend hoe belangrijk de krant voor betreffende is.
Hopelijk wordt de krant vandaag alsnog bezorgd zodat betrokkene dekrant kan lezen wanneer hij van dagebesteding thuis komt.

Ben momentteel niet tevreden. Oplossing de krant gewoon bezorgen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 juni 2017 om 14:36 geantwoord

Geachte heer van Vuure,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen goed dat het vervelend is indien dit zo belangrijk is voor meneer van Vuure.
Wat wij nu kunnen zien is dat er problemen zijn in uw wijk en dat er een afhoudtijd is. Dit betekent dat zij pas vanaf 09:45 uur begonnen zijn met bezorgen. Dit kan meerdere redenen hebben. Iemand die ziek is of op vakantie, een late levering, problemen bij distributie. Helaas kunnen wij dit niet zien, maar wel vragen wij u deze meldingen door te blijven geven. Zo kunnen wij controleren of de bezorging goed gaat of dat er nog steeds problemen zijn. Ook worden de gemiste edities dan gecompenseerd door de betaaldatum op te schuiven.
Wij gaan er vanuit dat dit probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

MN ~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Krant Ron