Klacht: bezorging

op 28 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juni 2017 om 16:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Drost,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Ter compensatie verlengen wij uw betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Ook bieden wij de mogelijkheid om de krant (op dagen dat u deze niet ontvangt) digitaal te lezen op een computer, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door drost aalt