Klacht: Bezorging.

op 26 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juni 2017 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Schipper,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen zaterdag uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u op de dag zelf ook melding bij ons heeft gemaakt via Mijn Media. Deze melding is inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst en de nodige handelingen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging weer op orde gaat komen.

Ter compensatie van de gemiste krant hebben wij een extra bezorgdag toegevoegd aan de lopende betaalperiode van uw abonnement zodat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Wist u dat onze krant ook digitaal beschikbaar is voor onze abonnees? Mocht u nog graag De Telegraaf van afgelopen zaterdag in willen zien, dan kunt u op onze website of onze apps inloggen met uw Mijn Media account en de krant direct digitaal inzien.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door kschipper