Klacht: bezorging

op 26 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juni 2017 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Bleumink,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vanmorgen, maandag 26 juni 2017, uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb uw melding doorgezet naar onze bezorgdienst en de nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.

Ter compensatie van de gemiste krant hebben wij een extra bezorgdag toegevoegd aan de actieperiode van uw abonnement, zodat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Mocht u in de gelegenheid zijn, dan zou u vandaag eventueel De Telegraaf digitaal kunnen lezen. Wanneer u op onze website of onze verschillende apps inlogt met uw Mijn Media account, krijgt u volledige toegang tot onze digitale krant.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO- Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door kranten jongen