Klacht: bezorging

op 23 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

bestelling van call en call zijn niet op de aangewezen dag afgeleverd, kreeg wel via mijn mobiele telefoonnr de koerier komt om 16.35 uur, echter om 1900 uur nog niemand, heb hier de leverancier gebeld en die vertelde mij dat de koerier had medegedeeld dat er niemand thuis, echter ik WAS de hele dag thuis, dit is al eens eerder gebeurd omdat ze laat zijn dam wordt er gewoon medegedeeld dat er niemand thuis was. Dus in dit geval is de koerier een goede leugenaar
ik heb de leverancier gebeld hierover en vroeg of het dan de volgende dag geleverd kan worden, heb medegedeeld NEE want ik heb geen vertrouwen meer in deze firma.

ik ben niet tevreden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:48 geantwoord