Klacht: bezorging

op 23 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestelling van call en call zijn niet op de aangewezen dag afgeleverd, kreeg wel via mijn mobiele telefoonnr de koerier komt om 16.35 uur, echter om 1900 uur nog niemand, heb hier de leverancier gebeld en die vertelde mij dat de koerier had medegedeeld dat er niemand thuis, echter ik WAS de hele dag thuis, dit is al eens eerder gebeurd omdat ze laat zijn dam wordt er gewoon medegedeeld dat er niemand thuis was. Dus in dit geval is de koerier een goede leugenaar
ik heb de leverancier gebeld hierover en vroeg of het dan de volgende dag geleverd kan worden, heb medegedeeld NEE want ik heb geen vertrouwen meer in deze firma.

Gewenste Oplossing:

ik ben niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Stokman,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Bouwvakker100