Klacht: Bezorging

op 28 november 2016 over Geen idee in de categorie Algemeen

Zaterdag gebeld of de krant, die we al maanden niet hebben ontvangen, deze week was bezorgd. Ik heb de klacht regelmatig bij u gemeld. Laatst heeft een van uw medewerkster, nadat ik gezegd heb zeer boos te zijn, de verbinding verbroken. Toen ik zaterdag gebeld werd heb ik gezegd verbaasd te zijn dat jullie nog durven bellen en dat ik hetzelfde ging doen als haar collega bij mij heeft gedaan nl: de verbinding verbreken. Vanmorgen hoorde ik van een medebewoonster dat zij ook gebeld was en dat zij gezegd heeft het krantje zelf te hebben opgehaald. Er werd haar gevraagd of zij het andere krantje wel ontvangen had. Zij heeft daarop gezegd dat de Koerier dinsdagmorgen in de bus lag. Uw medewerkster zei dat de Koerier niet meer bestond en dat meerdere mensen deze fout maken. Maar ik heb hier dus Landgraaf Koerier voor me liggen en deze is dinsdagmorgen met de post bezorgd. Zij hebben dus een juiste beslissing genomen en ik heb dit ook bij de Gemeente Landgraaf als suggestie neergelegd.

Als 1Landgraaf wekelijks wordt bezorgd.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Geen idee

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Geen idee nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hellykrijnen