Klacht: Bezorging

op 17 oktober 2016 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 15 oktober geen krant ontvangen. Digitaal kreeg ik deze klacht niet vermeld, terwijl ik mijn emailadres , wachtwoord en abonnementsnummer goed heb ingevuld. Hoe kan dat. Pas maandag kunnen bellen. Ik wil in ieder geval de ps nabezorgd hebben. De digitale krant kan blijkbaar alleen op een pc, maar ik heb alleen een Ipad.
Ik vind het dus allemaal heel omslachtig en erg vervelend.
Voorkeur nabezorgen of een bon, zodat ik ’s avonds bij een winkel alsnog de krant kan halen!

Gewenste Oplossing:

Nabezorgen of bon om krant in winkel te kopen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.Heimans