Klacht: bezorging

op 22 augustus 2016 over Dagblad van het Noorden in de categorie Kranten - Landelijk

Elke nacht van vrijdag op zaterdag heb ik veel last van de bezorgers van uw blad een vrouw brengt de kranten naar de bezorger en maak zoveel kabaal dat wij er wakker van worden, met veel gelach en geschuif met de deuren en hard praten, ook laten ze de auto volop draaien (dieselauto,s.) bij weggaan gaat de vrouw ook nog even toeteren. Ik heb netjes gevraagd aan de man of ze misschien wat zachter kunnen doen maar hij sloeg de deur dicht. Ze kunnen ook aan de overkant gaan staan daar is een bospad en niemand heeft er dan last van. Ze staan in Finsterwolde aan de kromme elleboog 3 de laantje. op het fietspad bij onze oprit. Ik hoop dat u er wat aan kan doen.

Mevrouw Eising.

Als de bezorgers aan de overkant gaan staan om uit en in te laden op het bospad in plaatsvan bij onze oprit.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad van het Noorden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dagblad van het Noorden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr eising