Klacht: Bezorging

op 16 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week een boxepring bij whekamp besteld. Deze zou op vrijdag 12 augustus geleverdt worden. Heb hiervoor vrij genomen maar kreeg einde van de ochtend een mail waarin stond dat er een sorteerfout was gemaakt. Prima. Vervolgens nieuwe afspraak gemaakt. Nooit een track en trace code gekregen en ook geen smsje of iets tussen welke tijden de bezorgers precies zouden komen. Dus weer een vrije middag opgenomen. Vervolgens komen de bezorgers en vond ze vrij onbeschoft. Had namelijk voor de optie matrasophaal service gekozen, dus ze zouden een hoes meenemen waar mijn oude matras in kon en zouden deze dan meenemen. Echter weigerden ze dit want ze hadden geen hoes mee en het zou niet op hun lijst staan. Hierna telefonisch contact gehad met de whekamp en hun verzekerden mij dat de bezorgers tussen half 7 en 7 uur savonds weer terug zouden komen. Echter heb ik tot half 8 op ze gewacht en ze niet weer gezien. weer contact met whekamp gehad en hun hebben alles doorgezet naar dynalogic en deze zouden de volgende dag in de ochtend contact met mij opnemen. En weer niets gehoord. Ben het onderhand zat met dit bedrijf.

Met een financiele vergoeding. Dit geintje van dynalogic en de bezorgers hebben me al genoeg tijd en geld gekost.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 22 augustus 2016 om 16:18 geantwoord

Geachte mevr. Wind,

Allereerst onze excuses voor al het ervaren ongemak! Ik heb van mijn collega's vernomen dat dit intern al is opgepakt en er met u contact is geweest. Maar ook via deze weg nog onze excuses.

Mocht u in de toekomst nog een afspraak hebben via ons, laat het ons gerust weten! Dan helpen we u graag weer,

Kira
WeCare Dynalogic

Heeft op 23 augustus 2016 om 07:26 geantwoord

Excuses koop ik niets mee. Intern is er ook niets opgepakt met mij. Ik ben zeer ontevreden over jullie hele bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door Dwind