Klacht: bezorging

op 07 juli 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

onze post zoals belasting,bankafschriften en ander post wordt ergens anders bezorgd maar ik weet niet waar ik heb de bezorger erop aangesproken en die zou beter opletten maar nu krijg ik aanmaningen van diversen dat ik niet reageer op post wat voor mij uiterst vervelend is nu is mijn vraag zou u van u kant iets er aan kunnen doen ?

Gewenste Oplossing:

als er serieus wordt gewerkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Heeft op 08 juli 2016 om 14:47 geantwoord

graag zou ik willen weten wat u eraan wil gaan doen zodat het nu voor goed is opgelost. anders ben ik genoodzaakt om de ing en belasting en vsb te vragen om het via een andere manier te versturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 15 juli 2016 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door voetjes2