Klacht: Bezorging

op 01 oktober 2011 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Heeft op 03 november 2011 om 09:03 geantwoord

Er is enige verbetering geweest. Het blijft echter tobben. Gisteren ontving ik weer een stapel post via Sandd, waarvan een groot deel tenminste vorige week had moeten zijn bezorgd.
De klacht is dus zeker niet opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 03 november 2011 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,Mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw incident in behandeling genomen.
Wij gaan er van uit dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.
Mocht dat echter wel het geval zijn laat het ons dan weten.
U kunt contact met ons opnemen middels het e-mailadres: klantenservice@sandd.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Wim de Kreuk