Mijn Klacht:
Ten eerste mijn track en trance nummer deed het al niet, dus ze zijn blijkbaar aan de deur geweest, maar er was niemand thuis. Toen hebben ze een blaadje in de brievenbus gedaan met een bezorgcode erop. Deze deed het niet, extra 30 minuten gebeld. Hij zou het later op de avond doen. Toen heb ik aangegeven dat de tijd die erop stond ik niet thuis was, want ja mensen werken nou eenmaal. Dit kon niet worden gewijzigd… Toen heb ik de dag dat ze zouden komen weer contact opgenomen, dat de bezorgcode het nog altijd niet deed, toen gaven ze aan dat de code nu wel werkt… ben ik al 3 dagen op mijn pakketje aan het wachten…
Gewenste Oplossing:
Als hun systeem het fatsoenlijk doet en dat ze rekening moeten nemen met mensen die werken... En als je dit aangeeft ze het niet eens intern doorgeven...

