Klacht: Bezorger veel te laat

op 28 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorging tussen 10.0 en 13.00 op 28 december. Bezorger heeft nu om 14.50 pas 5 adressen gedaan en moet er nog 8 voor hij bij mij is. Bedrijf alleen via 0900 te bereiken en alternatieve nummer nemen ze niet op. Wordt ook niet gebeld dat het afleveren wordt opgeschoven naar later op de dag. Je kan gewoon zitten wachten tot wanneer het hun uitkomt. Mijn uren kosten ook geld, wie gaat me dat vergoeden?.. Wat een waardeloos bedrijf, zeg!

Gewenste Oplossing:

Als er volgens afspraak geleverd wordt. Uiteraard mag er een kleine marge inzitten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 december 2017 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Jonge,

Bedankt voor uw bericht.

Daar u deze klacht dubbel hebt ingediend zullen wij deze klacht sluiten.
Wij zullen uw klacht uiteraard in behandeling nemen. De reactie zult u ontvangen in het bericht dat u eerder hebt verzonden.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Willem de jonge