Klacht: Bezorger met brommer door poort

op 26 juni 2020 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Elke morgen wordt de buurt wakker door de brommer van de bezorger van het ochtendblad hier in de buurt. Deze rijdt nl met zijn brommer volluit door de brandgang tussen de huizen door; en maakt hiermee de bewoners van een heel huizenblok wakker. Tegenwoordig schreeuwt hij ook nog heel hard ‘hee’ om 5.30 uur… Ik vind dit super irritant en erg onnodig. De bezorger kan prima gewoon door de straat naar het volgende bezorgadres rijden. Nu weet ik niet of het de bezorger van AD is, daarom aan u het verzoek om na te gaan of er in de Betje Wolffstraat en de Nienke van Hichtumstraat in Pijnacker AD-abonnees zijn, en zo ja dan het dringende verzoek om de bezorger te wijzen op bovenstaande.

Als de bezorger met zijn brommer gewoon de straat uit rijdt naar het volgende adres en niet door de brandgang tussen de huizen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]