Klacht: bezorger komt gewoon niet opdagen

op 03 september 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik maak online afspraak met deze partij voor levering van een boxspring. ze rijden door mijn straat maar rijden direct door zonder aan te bellen of mij telefonisch te contacten. Ze melden bij hun centrale dat ik er niet was en niet opneem.
Wat ongelooflijk dat dit kan in Nederland. en hoe kan het dat een partij als wehkamp met een dergelijke leverancier samenwerkt.
Ik bel klantenservice van dynalogic en ik word brutaal te woord gestaan door een nauwelijks Nederlands sprekend iemand die met mij de discussie aangaat en mij verteld dat zij er van uit gaat dat ik niet thuis was…. Ik krijg geen compensatie. niks.. terwijl ik hele dag thuis wacht op mijn gemaakte afspraak. Als zzp-er is die een hele dure dag.
Klantenservice van wehkamp zelf was vriendelijk en ik krijg vandaar uit een kortingsbond van 25 euro.

Ik ben tevreden wanneer dynalogic excuses aanbiedt en mij een vergoeding van tenminste 500 euro betaalt voor geleden schade.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het ordernummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 september 2018 om 10:29 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door rickvdwater