Mijn Klacht:
Aangezien ons huis even van de straat ligt, hebben we een poort, die op slot zit. De brievenbus staat aan de straat. Aangezien we van DHL een pakje verwachtten, hebben we – als gewoonlijk- een bericht aan de brievenbus bevestigd met verzoek even om de hoek naar het volgende poortje te gaan (onze gebruikelijke ingang voor iedereen).
Tot drie keer toe vinden we een briefje dat we niet thuis zouden zijn geweest. De bezorger kan mij zien zitten!!!
Geen Stijl van deze man/vrouw. NU bericht, dat het pakketje retour gezonden is. SHAME ON DHL
Gewenste Oplossing:
Als pakketje nog deze week wel wordt afgegeven, met aanbieden van excuses.

