Mijn Klacht:
Op 1 mei zou mijn pakketje afgeleverd worden door dhl. Echter is de chauffeur niet langs geweest. De hele dag zitten wachten en keek op mn track and trace code. En stond dat ik niet thuis was. Het kan zijn dat ik de bel niet hoorde wat niet mogelijk is dus keek ik in mijn brievenbus ook geen briefje. Dit kan echt niet en zal mijn pakketten nooit meer door dhl laten bezorgen. Het is niet de eerste keer maar de twwede x en twee x maak ik dit mee. Het zal ook de laatste worden. Wat een slechte service
Gewenste Oplossing:
Dat zal ik niet meer worden.

