Klacht: Bezorger blijft luid bellen tijdens bezorging

op 13 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Goedemorgen, onze bezorger blijft maar luid telefoneren als hij de krant komt bezorgen. Ik hem er persoonlijk al vaker over gesproken en heb er ook al een klacht over ingediend bij de telegraaf. Ik heb het idee dat hier helaas niks mee gedaan is. Of de bezorger heeft laks aan de klacht en blijft gewoon luid door gaan met telefoneer gedrag. Kan er a.u.b iets aan gedaan worden.

Ik zal tevreden zijn als de bezorger ophoudt met dat getelefoneer wanneer hij de telegraaf komt bezorgen. Zodat wij gewoon in rust verder kunnen slapen zonder dat wij worden gestoord door de bezorger.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 februari 2018 om 16:03 geantwoord

Beste meneer Overklift,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u 's ochtends wakker wordt gemaakt door onze bezorger.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben voor u de klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en dit zal zo snel mogelijk besproken worden met de bezorger die bij u in de buurt de krant bezorgd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Mitchell Overklift