Klacht: Bezorger beweert dat wij niet thuis waren en dat hij is langsgeweest, nooit op komen dagen.

op 03 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren (2 sept) zou de bezorger van Dynalogic tussen 14-17uur langskomen. Hele dag ben ik thuis geweest, om rond 16:50 buiten te zitten roken in afwachting van het ophalen van mijn pakketje (wat drie weken geleden al gebeurd had moeten zijn maar door Mediamarkt en Fietsservice Nederland is de order nooit goed verwerkt waardoor ik onnodig al drie weken langer wacht). Geen enkel bestelbusje o.i.d. zien langskomen, om vervolgens om 16:59 een bericht te krijgen dat ik niet thuis was en dat er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden. Niemand heeft aangebeld of geklopt, niemand is aan mijn deur geweest, nergens ligt er een briefje in mijn brievenbus, zogenaamd hebben jullie een nummer van mij wat ik niet eens heb, EN ik stond nota bene BUITEN de deur te roken op het moment dat jullie “Rudy” langsgeweest zou zijn. Ik bel gelijk, om vervolgens onnodig in de wacht te zitten, om te horen dat de bezorger Rudy, die vijf minuten eerder hier zou zijn geweest wat al niet klopt, niet terug mag rijden. Wordt er beweert door de service medewerker dat het pakketje vandaag (3 sept) gehaald zou worden tussen 10-14uur, om vervolgens te zien dat ik klant nummer 28 ben en ze pas tussen 1430-1730uur komen. Gezien dat ik gister ook al klant nummer 28 was en Rudy pas tegen 17uur hier geweest zou zijn, zal mijn pakketje dus wederom laat op de dag opgehaald worden, ALS dit al gaat gebeuren, waardoor jullie mij nog een dag belemmeren in mijn doen en laten. Terwijl het toch echt een fout van jullie zelf is, vooral gezien het feit er al zeker vier andere klachten gemeld staan over de bezorgdienst van gisteren op jullie website, waardoor ik er van uit kan gaan dat jullie bezorgers de boel oplichten en jullie klanten duperen. Jullie bezorger heeft geen enkel bewijs van daadwerkelijke aanwezigheid aan mij als klant kunnen overhandigen waardoor ik kan stellen dat dit een fout van mij part zou zijn (waarvan ik sowieso al weet dat het niet het geval is). Je wordt ook opgelicht door de servicemedewerkers, die beweren dat zij jou tegemoet komen en de volgende bezorging vroeg op de dag kunnen doen, om vervolgens weer eind van de dag pas aan de beurt te zijn. Dynalogic biedt echt bij uitstek de meest klantonvriendelijke service en je wordt echt van alle kanten voorgelogen en neergezet als zijnde een leugenaar, want “de bezorger heeft gebeld met jullie lijn, dus hij zal wel gedaan hebben wat hij beweert”. Niet dus. Klant- en servicegerichtheid is geen factor die bij jullie hoog in het vaandel staat.

Niet, jullie hebben het bij mij echt verpest. Haal mijn pakketje zo snel mogelijk op en hopelijk hoef ik verder nooit meer zaken met jullie te doen. Dat zal mij tevreden stellen. Jullie mogen echt de koude douche van Radar krijgen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 september 2016 om 17:23 geantwoord

Geachte mevrouw Dalen,

Bedankt voor uw bericht! Allereerst onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

Het is natuurlijk erg vervelend dat u door een fout van de leverancier al langer hebt moeten wachten tot wij het pakket konden ophalen. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat het erg frustrerend is als de afspraak mislukt.

Uit controle van de GPS gegevens is gebleken dat de koerier afgelopen zaterdag bij u langs is geweest. Hij heeft contact opgenomen met zijn leidinggevende op het moment dat hij niemand aanwezig trof. Hierna heeft hij inderdaad geprobeerd u te bereiken op het bij ons bekende telefoonnummer, maar kreeg geen gehoor. Het is hierbij heel moeilijk voor te stellen dat een koerier zoveel moeite doet en dat er dan niet wordt aangebeld. Dit betekent uiteraard niet dat ik uw verhaal niet geloof. Zou het wellicht kunnen dat de bel niet goed hoorbaar was?

Wat betreft de tweede levering vind ik het erg spijtig om te lezen dat mijn collega’s beloofd hebben om het zo vroeg mogelijk in te plannen, maar dat dit uiteindelijk niet is doorgevoerd. Ik heb dan ook contact opgenomen met de leidinggevende van ons call center en hij zal de verantwoordelijke hierop aanspreken.

Gelukkig zie ik dat de fiets zaterdag 3 september alsnog succesvol is opgehaald en retour is gestuurd naar Media Markt.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en een prettige dag verder,

Amber
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Whithley