Klacht: Bezorger beweerd dat ik noet thuis was

op 30 mei 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 30 mei zou ik mijn nieuwe kleding kast krijgen
Hele dag thuis gezeten enigste vrije dag zins lange tijd ( had wat anders kunnen doen met dit mooie weer ) maar goed tussen 11:00 en 15:00 zou mijn kast bezorg worden besteld via whekamp om 15:30 nog geen kast dus contact op genomen met dynalogic kreeg te horen dat de bezorger blijkbaar aan de deur had gestaan en dat er Niemand thuis was gelijk aan gegeven de hele dag thuis te hebben gewacht meneer aan de telefoon vertelde dat er een mail gestuurd zou worden om tezien wat er nou eigenlijk aan de had was en er dan contact met mij op genomen zou worden nou vanavond om 19:00 nog niks gehoord weer contact gehad met dynalogic en whekamp whekamp vertelden dat er daar in het systeem stond dat hij nog bezorgd moest worden dynalogic bleef bij het verhaal dat de bezorger aan de deur was geweest maar dat er niemand was maar goed meneer aan de telefoon had naar mijn iedee niet echt zin om te werken echt vriendelijk kwam het ook niet over ik moest maar een nieuwe afspraak maak daar had ik op deze toon echt even geen zin meer in en dat heb ik ook gezegd weer contact op genomen met whekamp zij namen in elke geval wel tijd voor je en hielpen ook goed even goed krijg ik nu voor half 10 vanavond een mail om een nieuwe afspraak in teplannen hopelijk gaat dat nu goed hier word ik wel erg moederloos van heb ook meer dingen toedoen dan alleen thuis zitten en wachten !

Welke tevredenheid ! Spullen worden niet geleverd en echt klantvriendelijk zijn ze ook niet !

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 07 juni 2018 om 15:49 geantwoord

Geachte heermevrouw Groen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad. Uw klacht zullen wij doorzetten naar de afdeling die hierover gaat, zodat dit kan worden opgepakt en niet nog een keer voorkomt. Wij hopen u in de toekomst te kunnen bewijzen dat het ook in een keer goed kan gaan.
Alsnog onze excuses voor de ontstane situatie!

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team Wecare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Groentje1989