Klacht: Bezorgen telegraaf

op 25 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 september 2017 om 13:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Roedoe

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant niet correct wordt bezorgd.

Begrijpelijk dat het vervelend is om uw krant beschadigd aan te treffen. U mag van ons verwachten dat uw krant op een correcte manier bezorgd wordt. Wij hebben uw melding inmiddels de hoogste prioriteit gegeven en wij zullen er alles aan doen om uw krant verder netjes te bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,
AN, Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door lucmar@ziggo.nl

Klacht: Bezorgen telegraaf

op 25 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 26 september 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Roedoe

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant niet correct wordt bezorgd.

Begrijpelijk dat het vervelend is om uw krant beschadigd aan te treffen. U mag van ons verwachten dat uw krant op een correcte manier bezorgd wordt. Wij hebben uw melding inmiddels de hoogste prioriteit gegeven en wij zullen er alles aan doen om uw krant verder netjes te bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,
AN, Webcare Team De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lucmar@ziggo.nl