Klacht: Bezorgen post in eindhoven postcode 5616pc

op 10 juli 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij deze meldt ik voor de tweede keer dat ik post die door uw medewerker bezorgd moet worden weer een week telaat bij mein de brievenbus krijg.
Het betreft post van sligro met een uitnodiging voor 5 juli
en een aktie kaart met verloopdatum 4 juliverder een blad van vgz en een blad van pggm en een kaart van neckerman reizen de code zijn van sligro5275784414300-4sbe017-1/2-16*39snd en 4181899491915-4se017-1/2-16*48snd.
van pggm 31498880945-4sbe017-1/2-14*21snd
van vgz 1875319365616-4sbe017-1/2-46*50snd
vav neckerman reizen 5711070413470-4sbe017-1/2/*1snd

Gewenste Oplossing:

zou het niet weten maar gamaar eens praten met bezorger

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 10 juli 2012 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Teklenburg,

Ik vind het zeer vervelend dat u nogmaals moeite heeft moeten doen om het onderstaande bij ons te melden. Klaarblijkelijk hebben de acties die wij hebben ondernomen, niet het gewenste resultaat opgeleverd.
Wij gaan zeer kritisch met de verantwoordelijke bezorger aan de slag, want deze situatie moet opgelost worden. Mocht dit niet het geval zijn zullen wij overgaan tot zwaardere maatregelen.
Vooralsnog ga ik ervan uit dat er vanaf heden juist bezorgd gaat worden.

Met vriendelijke groet,
Sandd bv

Afdeling Sales

Alle klachten die gemeld zijn door klacht 2