Klacht: Bezorgen

op 28 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu voor de tweede keer de vrijdag krant niet ontvangen of het weekend moet bij de telegraaf maar 1 dag duren omdat ik een weekend abonnement heb zit er over te denken om dit abonnement maar op te zeggen want ik betaal wel maar ontvang niet. En als je dan een klacht oo Internet indient hoor je ook niets terug ook geen nalevering van de krant. Gr. Jan. Goudkamp

Gewenste Oplossing:

Gewoon de krant leveren waar ik ben op geabonneerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juli 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Goudamp,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u de krant vandaag niet bezorgd heeft gekregen. Aangezien dit in een korte tijd een aantal keren is gebeurd hebben wij er een ernstige klacht van gemaakt. Wij hebben direct contact gezocht met de bezorgdienst en zij gaan ervoor zorgen dat u de krant weer iedere dag bezorgd krijgt zoals u van ons mag verwachten. Uiteraard word de gemiste krant aan uw vergoed door middel van het opschuiven van de betaaldatum.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

BR~webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door jan goudamp