Klacht: bezorgen

op 27 november 2016 over Mikrogids in de categorie Magazines

wij hebben in kortetijd 2x geen gids gehad

als hij elke week in de bus bezorgd wordt

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 28 november 2016 om 15:08 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Viguurs,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.
U laat weten dat u uw gids al vaker niet of niet op tijd heeft gekregen. Volgens onze gegevens is dit uw eerste bezorgklacht. Als wij niets vernemen, dan gaan we ervan uit dat de bezorging naar wens verloopt.

Vriendelijk vragen wij u het iedere keer te melden wanneer u de gids niet of te laat ontvangt. Wanneer u binnen korte tijd drie maal een bezorgklacht doorgeeft, start PostNL een extra bezorgonderzoek. Gedurende drie weken controleert PostNL of Mikro Gids correct wordt aangeleverd aan het distributie-centrum en of uw gids in deze periode tijdig aan u wordt bezorgd. Mocht uit zo'n onderzoek een onregelmatigheid naar voren komen stellen we u hiervan op de hoogte. Wij doen er alles aan om de bezorging naar wens te laten verlopen.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer (11116103) en postcode bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit dat onze uitleg u meer duidelijkheid heeft gegeven en hopen dat u nog lang met plezier uw Mikro Gids blijft lezen.

Karin te Kloese
Klant Contact Centrum Mikro Gids