Klacht: Bezorgd niet en geen contact mogelijk

op 05 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een week geleden een tv van 1400 euro besteld, tot drie keer aan toe hele dag gewacht (op track and tracé staat wordt tussen 8 en 22 bezorgd en wordt verder niet bijgewerkt) tot 3 x aan toe sorteerfout.

3 x in wacht gestaan a 44 ct per minuut. Werd de eerste keer na 12 minuten gewoon verbroken en kwam ook andere keren niet in contact. Mail zegt binnen 48 uur antwoord maar ook dat gebeurd niet.

Geschrokken wat ik aan klachten op Facebook lees..slim genoeg staan er vastgepinde positieve berichten bovenaan.

Nu TV maar bij Mediamarkt geannuleerd in de hoop dat het geld snel terug wordt gestort.

Ik bestel nooit meer wat bij een bedrijf wat met deze bezorger werkt.

Gewenste Oplossing:

Als de betaalde 1400 euro door Mediamarkt teruggestort worden met een compensatie van de voor niets genomen 3 snipperdagen en belkosten van 50 x 44cent.

En dat dit bedrijf gestopt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

1 maand geleden - Geachte mevr. Poppen, Allereerst onze excuses voor het ongemak! Er zijn inderdaad meerdere klanten geweest waarbij de bestelling op sorteerfout is komen te staan. We hebben getracht zowel de klanten als de leveranciers hiervan op de hoogte te stellen. We hebben op Social Media hierover berichten achter gelaten, en op de lijnen een bericht ingesproken om de klanten te informeren over deze sorteerfout. Het spijt ons dat u dit heeft moeten ervaren. Helaas kan ik niet specifiek inzien wat er is misgegaan, aangezien ik niets kan terug vinden op het opgegeven adres en er is geen ordernummer vermeld. Voor de verdere retour afhandeling, dient u zich te wenden bij uw leverancier. Zij zullen u hier verder over kunnen informeren. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy1963